2012-06-29
Publicerat den

Nu har äntligen gymnasiebeskeden kommit och jag är supernöjd med att jag kom in på mitt första hand val!. Jag är lite nervös inför gymnasiet, men jag hoppas att det går bra. Jag ska försöka vara mer utåtriktad och prata mer med folk. Men det blir nog inga problem, eftersom att jag känner att jag blivit mer social. Varje dag hälsar jag på personalen på dagiset och pratar med dem och barnen utan att behöva känna mig obekväm och blyg. Dessutom vågar jag ta för mig mer och fråga om jag behöver hjälp med något.

Imorgon ska jag och Jiji åka och shoppa. Hon ville köpa en bikini eftersom att hon snart åker till Italiien. Hehe lite avundsjuk blir man ju, när man själv ska stanna hemma här i Sverige. Haha men aja, det blir nog ändå rätt så nice här i Sverige. Denna sommar har jag bestämt mig för att träna och äta mer nyttigt. Samt läsa mer böcker, fota med kameran, gå ut och grilla med familjen och mycket mer.






 NAMN
 

 MAIL


 URL


 SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?